היתרונות של שרתים בענן

כיום, כמות האינפורמציה שיש לכל ארגון, חברה או בית עסק, הינה חסרת תקדים ולכן יש צורך מתמיד במענה עדכני ומתקדם לאחסון של כל אותו מידע שנערם. שרתים בענן הינם תחום משמעותי שמסוגל לסייע בכל ניהול בית עסק או חברה גדולה, בעיקר בשל המענה היעיל שהם מספקים, שנהיה נפוץ ומבוקש בכל הנוגע לצרכי אבטחת מידע והגנה על כל נכס דיגיטאלי ועל הנתונים שיש בעסק או בחברה. שרת וירטואלי בענן הינו הקו המקשר בין כל חומרת המחשוב שיש במשרד לבין תחום האחסון שהוא נמצא במרחק. מהלך זה יספק מתן שירותי אחסון נתונים ללא הגבלה בשטחי אחסון וכן עריכת גיבוי בצורה חשאית ובטוחה, כדי שאף גורם חיצוני שאינו ראוי, לא יצליח להיחשף אליהם.

משרד שמבוסס על שרתים בענן

משרד וירטואלי בענן מספק מגוון פתרונות כמו שירות דואר אלקטרוני, תיקיות משותפות לכל העובדים, פס רחב לאינטרנט, תמיכה בפלאפונים, אבטחת מידע, גיבוי ותמיכה וכולי. כל זה יכול להיות מותנה על ידי משרד וירטואלי מאובטח שיש אליו נגישות מכל מקום, גם כשעובדים בחו"ל או בבית.

רמת שירות ייחודית

בסיס הנתונים והגיבויים הם אולי הנושא הכי משמעותי בעסק. העברת נתונים שיהיו "מוגנים" באמצעות חברה, תהיה פעולה שתדרוש אחראיות רבה. הימצאותו של שרת בענן בעסק, מאפשרת תקשורת טובה יותר עם כל לקוח בארץ או ברחבי העולם. ניתן לבצע שיחות וידאו מכל מקום, כשהאיכות השמיעה והצפייה גבוהה למדי וכך ניתן לקדם ביעילות מרובה, בלי צורך בפגישה פיזית, כל עסקה חשובה.

שירות ענן ושימושיו הרבים

  • שרת לדיוור – שרת בכל קוו תקשורת איכותי שבאמצעותו אפשר לשלוח כמות מרבית של דואר לשלל הלקוחות.
  • שרת Exchange – שרת ייחודי וספציפי עם תשתית נבונה שמייצר מגוון אפשרויות לפי כל צורך של החברה.
  • שרת בדיקות – בודק נתונים של כל אתר ואפליקציה, בהתאמה מיוחדת לכל תחום שעוסק בפיתוח.
  • שרת WEB – דואג לאתרי אינטרנט בעלי נפח עצום של מידע וכל אתר בתחום המכירות.
  • שרת ל – ERP – מיועד לקישור של מחשוב שיש לו תכונות בכל עולם הכספים כמו SAP, או חשבשבת.
  • שרת DATA – מיועד לאחסון של נתונים. מאפשר מעבר מהיר אליהם בעזרת אחסון SSD.
  • שרת גיבוי – מספק גיבוי מהימן ביותר תוך שליפה מהירה של נתונים.
  • שרת SBS – מיועד לעסק קטן למטרות גיבוי ואחסון של מידע חשוב.
  • שרת אפליקציה – מיועד לבדיקה של כל אפליקציה שתגיע מכל מקום בעולם.
  • שרת Share Point – עוסק בכל נושא שהוא משותף לכל עובד בתוך החברה או הארגון.

מענה אידיאלי לכל ארגון ועסק המענה של המשרד הווירטואלי הינו אפקטיבי ביותר ויכול לחסוך הרבה כסף וכך להעניק תמיכה בפריסה של מערכות והתרחבות עתידית. יש לבצע אפיון מדויק של כל הצרכים של הארגון עוד לפני שמחליטים לנסות לעבור לשיטה הזו. יש גם אפשרות להעביר את כל היישומים של המשרד לסביבה שהיא וירטואלית ומנוהלת ובמקרים מסוימים רק חלק מהיישומים. אמנם יש היום לא מעט פתרונות לתצורות אלו ועל מנת להיות משוכנעים מה המענה הטוב ביותר שמתאים לחברה, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה בתחום.

חברת סטארט – שירותי מחשוב לעסקים מספקת מענה ופתרונות לבעלי העסקים הכוללים: מהקמת שרתים ותחזוקתם השוטפת, ועד לפתרון תקלות ותמיכה טכנית מסביב לשעון. לפרטים נוספים חייגו: 1800-300-611

הירשמו לרשימת התפוצה

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו והתעדכנו בכל מה שחדש בעולם קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מדיה ישראל
מדיה ישראל

חברת מדיה ישראל מספקת שירותי קידום אתרים SEO בגוגל, בדגש על יותר לידים ותוצאות מהירות.