בעולמינו הדיגיטלי סרטון תדמית לעסק נחשב לאחד מהנכסים החשובים. גיבוש תדמית של העסק הינו תהליך מורכב ומהותי שיש להתייחס אליו בכובד ראש וברגישות הנדרשת. סרטון תדמיתי יש לו כמה וכמה מטרות בין אם זה לשווק מוצר או שירות חדש של העסק או בין אם זה לגייס מימון, לעבות נוכחות בתוך כל המדיה והתחרות הקיימת ולהגדיל מעגלי חשיפה. היום כידוע סרטון תדמית יעשה את כל העבודה הזו נאמנה ובצורה המדויקת ביותר והוא אף יהווה כלי שיווקי מוצלח ואולי גם הטוב ביותר. במאמר זה נרחיב אודות כל הסיבות להפקת סרטון תדמית.
מידע רב שמתנקז בזמן קצר
בסרט כמו בסרט, הכל יוצג בצורה ויזואלית על גבי מסך. אפשר למעשה להכניס הכל לתוך הסרט, אולם זה לא יהיה נכון ועוד יותר מזה, יהיה קשה לתפוס את הצופה לאורך זמן כשהוא חשוף לשצף של אינפורמציה. על כן, בכל הפקת סרטון תדמית יש להתחשב בזמן הקצר ובסבלנות של כל מי שצופה בו ולנסות להעביר את כל המסרים החשובים ביותר בצורה התמציתית והמרתקת ביותר. חברת הפקת סרטון תדמית איכותית תדע לעשות זאת בצורה מקצועית כשהיא מבליטה את היתרונות של החברה/ העסק, בצורה מקורית ומעניינת.
חשיפה בכל המדיות הקיימות
מטרתו של כל סרט תדמית זה להופיע בכל המדיות כמו בפייסבוק, ביוטיוב, וגם כמסרון לווטסאפ ועוד, למעשה, בכל מקום אפשרי. כמו כן, מנוע החיפוש גוגל מעדיף סרטוני וידאו ובהתאם לזאת מעגל החשיפה יגדל פי כמה. הסרט יימצא ברשת ויהפוך להיות נכס שהערך שלו רק עולה. בכל עת, גם בעוד שנה ויותר, אנשים יוכלו לצפות בסרטון התדמית של העסק, להתרשם ממנו ובעקבות כך לרצות להיקשר עם בית העסק או החברה.
סרט תדמית מגדיל את המכירות
חשיפה גדולה, ממוקדת וחכמה רק תגדיל יותר את המכירות. הרי זאת כל מטרתנו! כשאנשים צופים בעסק או במוצר ומצליחים להזדהות אתו ולהתחבר אליו הם לפני הכל יבקשו לשתף אותו עם חברים, קולגות או מכרים, וברגע הזה הם הופכים להיות משווקים אקטיביים עבור העסק ומגדילים משמעותית את פוטנציאל המכירות. כמו כן, סרטון שיש בו תסריט טוב, שהוא מרגש ומעניין ייחרט לאנשים רבים שיבקשו לקבל גם בעתיד את השירות, או לרכוש המוצרים של החברה.
סרט תדמית יוצר חיבור רגשי לעסק שלך
אחד הדברים המשמעותיים ביותר בשיווק ובפרסום הינו החיבור הרגשי למוצר. בני אדם ירכשו לא פעם מוצרים מתוך אמפטיה אליהם. אפילו רכישה של מוצר מזון בסיס כמו גבינה, יעשה לא פעם מתוך מקום של חיבור לאותה חברה, לעטיפה, למארז וכולי. בדרך כלל זה נעשה בלי הרבה מודעות, כך גם פועלים בהפקת סרטוני תדמית, כשלוקחים בחשבון את המשמעות של החיבור הרגשי. בסרט תדמית יש את כל הפוטנציאל ליצור רגש אישי ואינטימי עם הלקוח. בסרט תדמית כמו בכל סרט אחר יש מוזיקה טובה, קצב נכון, תוכן מעניין וממוקד, שחקנים אטרקטיביים, וויזואליות מושכת ועוד. כשכל זה יחד עושים את העבודה באופן המוצלח ביותר, מה שמספק אפקט עתידי בשטח ומגדיל את המכירות.
המאמר נכתב ע"י גושפנקה הפקות – למידע נוסף ניתן ליצור קשר.